Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2022

Garantie: Ja
22400 Km
LIGHTWHITE UNI / RACING BLUE
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: mrt. 2011 - 2025
Koppel: 180 Nm
Afmetingen (LxBxH): 232 x 100 x 160 cm
Tankinhoud: 27 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 05-05-2027

Deze GT staat in de showroom van Apeldoorn.

BTW motor.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Achteruitrijhulp, Adaptieve bochtverlichting, Audiosysteem ECE en voorbereiding incl., Bandenspanningcontrole (RDC), Bluetooth voorbereiding, BMW LED Verstralers, Comfortpakket, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Hill Start Control, Keyless Ride, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, MSR (motorsleepmomentregeling), Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Touringpakket, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm electronisch verstelbaar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion