Nieuwsbrief:

BMW  G 310 R - 2019

Garantie: Ja
10507 Km
Zwart
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Te koop: BMW G310R 2019 – Perfecte A2-motor voor stadsritten en tourplezier!

 

Ben je op zoek naar een betrouwbare, lichte en sportieve motor? Dan is deze BMW G310R uit 2019 precies wat je nodig hebt! Deze naked bike combineert wendbaarheid, kracht en stijl, ideaal voor zowel beginnende als ervaren motorrijders.

 

Specificaties:

 

  • Bouwjaar: 2019
  • Motorblok: 313cc ééncilinder, 34 pk
  • Kilometerstand: 10.507 km
  • Gewicht: Slechts 158 kg – super wendbaar!
  • ABS-remmen voor extra veiligheid
  • Verbruik: Zeer zuinig – perfect voor dagelijks gebruik

 

Waarom deze BMW G310R?

 

  • Licht en gemakkelijk te hanteren, ideaal voor de stad en bochtige wegen
  • Krachtig genoeg voor plezierige ritten, ook op de snelweg
  • Zuinig en onderhoudsvriendelijk – lage kosten en betrouwbare techniek
  • Premium BMW-kwaliteit in een compacte en sportieve verpakking

 

De motor is altijd goed onderhouden en staat klaar voor de volgende eigenaar. Boekjes en reservesleutels aanwezig. Heb je interesse? Neem gerust contact op voor een proefrit!

 

  • Locatie: Molenstraat 2, 3421CL Oudewater
  • Prijs: € 3.750,-
  • Contact: 0623329263 (Geopend op afspraak)

 

Mis deze kans niet en ervaar zelf het rijplezier van de BMW G310R!


 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Bruyn Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion