Nieuwsbrief:

BMW  F 900 XR - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLACK STORM
Vermogen:
77 kW
Teller:
5.540 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2019 - 2025
Modelcode: K84
Typenummer: 0K21

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 216 x 86 x 142 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Active pakket (0236), Anti Blokkeer Systeem, Bluetooth, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Handkappen (0589), Keyless Ride (0193), Kleur wit, Kofferdragers links & rechts (0681), Koplamp Pro (0219), LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Middenstandaard (0636), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Triple Black (0458), Touring pakket (0233), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oostland Motorrad B.V.
Spaansland 10
Enschede
Plan de route
053-4326116
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion