Nieuwsbrief:

BMW  F 850 GS - 2020

Prijs:
€ 10.950,- € 11.750,-
Bouwjaar:
2020
Kleur:
Rood
Vermogen:
Teller:
15.771 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
bmw - f-850-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
 BMW F850GS "BTW MOTOR" – Klaar voor jouw volgende avontuur!

Ben jij op zoek naar een betrouwbare, krachtige en stijlvolle allroad motor die je overal naartoe brengt – van de stad tot verre bergpassen? Dan is deze BMW F850GS precies wat jij nodig hebt.

✅ Bouwjaar: 2020
✅ Kilometerstand: Slechts 15.771 km
✅ Kleur: Rood-Zwart – strak, tijdloos en stoer
✅ ABS, Traction Control & Riding Modes – voor optimale veiligheid en rijplezier
✅ Comfortzadel en verstelbaar windscherm – ideaal voor lange ritten
✅ Volledig onderhouden & in topstaat

Met zijn 853cc paralleltwin en 95 pk heb jij altijd voldoende vermogen, of je nu bochten aanvalt in de Alpen of rustig toert langs de kust. De F850GS staat bekend om zijn uitgebalanceerde rijgedrag, comfort en veelzijdigheid – en deze uitvoering is dankzij de Sportieve kleurencombinatie ook nog eens een echte blikvanger.

👉 Klaar voor de start, opstappen en rijden – zonder zorgen.

Interesse of wil je langskomen voor een proefrit? Stuur ons een bericht!

* Cruise control,
* DTC,
* M endurance ketting,
* Motorsleepmomentregeling,
* Dynamic ESA,
* LED-Koplamp,
* Keyless Ride,
* Dag rijlicht,
* Schakelassistent pro,
* Rijmodi pro,
* Comfort pakket,
* Dynamiek pakket,
* Voorbereiding navigatie systeem,
* Handvatverwarming,
* Bandenspanningscontrole,
* Handbescherming,
* Richtingaanwijzer LED Wit,
* ABS Pro,
* Middenbok,
* Connectiviteit,
* Intelligente noodoproep,
* Spaakvelgen,

Bekijk onze website voor deze en nog veel meer mooie jonge occasions



 
 

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen word niet op gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.

    Aan advertentieteksten kunnen geen rechten ontleend worden.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Strada Motoren
Kardinaal van Rossumstraat 44-A
Dongen
Plan de route
0162782532
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion