 |
Motor | 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 82 mm x 82 mm |
Cilinder inhoud | 798 cc |
Comp. verhouding | 12,0 :1 |
Kleppen | 4 per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting/ digitaal |
Ontsteking | |
Vermogen | 85 pk / 62.5 kW bij 8000 tpm |
Max. koppel | 86 Nm bij 5800 tpm |
Koppeling | meervoudige natteplaten koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met klauwschakeling |
Verhouding | |
Overbrenging | riemaandrijving met schokdemping |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | > 200 km/u |
ABS | |
Frame | Aluminium brugframe, meedragende motor |
Vering voor | telescoopvork, Veerweg 140 mm |
Vering achter | Enkelzijdig aluminium swingarm |
Remmen voor | dubbele zwevende remschijf,(Ø 320 mm) |
Remmen achter | enkele schijfrem (Ø 265 mm) |
Voorband | 120/70 - 17 |
Achterband | 180/55 - 17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2195 mm |
Breedte | 860 mm |
Hoogte | 1155 mm |
Zithoogte | 820/790 mm |
Drooggewicht | 182 kg |
Leverbare kleuren | flamrot uni, wieBaluminium matt |
Beschrijving | De perfecte motorfiets heeft alles te bieden. Beweeglijkheid in het stadsgewoel, power voor een uitstapje met z’n tweeën. En altijd in voor een paar snelle bochten. Rijplezier moet vooral ongecompliceerd zijn: voldoende pk’s in een sprekend design. En dat heeft ook rationele aspecten, zoals zuinig met brandstof, betrouwbaar en tevreden met weinig onderhoud. Opstappen en genieten, daar gaat het je om. Daarvoor is de BMW F 800 S bedoeld.
Sportief rijplezier met je verstand erbij is ... |