 |
Motor | Vloeistofgekoelde tweecilinder viertaktmotor |
Boring x slag | 82 mm x 82 mm |
Cilinder inhoud | 798 cc |
Comp. verhouding | 12,0 : 1 |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting/ digitaal |
Ontsteking | |
Vermogen | 85 pk / 63 kW bij 7500 tpm |
Max. koppel | 83 Nm bij 5750 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 -klauwengeschakelde versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | 200 km/u |
ABS | ja |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork |
Vering achter | centraal geplaatste WAD |
Remmen voor | Dubbele zwevende remschijven, diameter 300 mm, zwevende remklauwen met twee remzuigers |
Remmen achter | Enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende remklauw met een remzuiger |
Voorband | 90/90 - 21 54V |
Achterband | 150/70 - 17 69V |
Wielbasis | 1.578 mm |
Lengte | 2320 mm |
Breedte | 945 mm |
Hoogte | 880 mm |
Zithoogte | 880 mm |
Drooggewicht | 185 kg |
Leverbare kleuren | sunset geld/schwarz, darkmagnesium-metallic, |
Beschrijving | De nieuwe BMW F 800 GS. Tot in de kleinste details unstoppable. Pure off road power door een uiterst moderne tweecilinder van 85 pk. En ongelooflijk beweeglijk en dynamisch door zijn lage eigen gewicht van slechts 207 kg. Dat zorgt voor een voorsprong op de weg en ver daarbuiten. De F 800 GS is gebouwd om alledaagse beslommeringen ver achter je te laten.
Unstoppable. Door zijn beweeglijkheid.
De nieuwe BMW F 800 GS is koploper op het gebied van krachtsontwikkeling. Dat komt niet ... |