Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2016
PAK NU JE OFFSEASON VOORDEEL! EN RIJD BINNEN EEN WEEK ÉÉN VAN ONZE VOORRAAD EN OF DEMO MODELLEN!
LET OP! Actie is alleen geldig op onze huidige voorraad en de voorraad wisselt tijdens een actieperiode snel. Wanneer u achter het net vist zullen wij altijd ons best doen een passend voorstel te maken!!
Actie kan in sommige gevallen te combineren zijn met lopende acties, vraag hierin altijd naar de voorwaardes!
- Verkoopprijs is incl. 10 dagen allrisk dekking en 3 maanden volledige *garantie en afleveringsbeurt.
Optioneel servicepakket:
De kosten voor het servicepakket incl. aanvullende *garantie bedragen € 450,-. Hiervoor word de motorfiets afgeleverd met een grote beurt waaronder nieuwe olie, oliefilter, remvloeistof, kleppencontrole, remklauwservice etc. etc.
De gegeven aanvullende *garantie is 24 maanden ingaand op datum van tenaamstelling.
* Vraag naar de uitgebreide garantievoorwaarden.
- Vanaf heden ook proefrit aan huis mogelijk. Stuur een mail naar info@hoflandmotoren.nl om een afspraak in te plannen.
- Over ons:
Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.
Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*
U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
*informeer naar de voorwaarden
Openingstijden:
Dinsdag 9:00 - 18:00
Woensdag 9:00 - 18:00
Donderdag 9:00 - 18:00
Vrijdag 9:00 - 18:00
Zaterdag 9:00 - 16:00
Op zondag en maandag zijn wij gesloten.
KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!
Opties en Accessoires: 3 maanden garantie (24 maanden option €450-00), 12v aansluiting, Abs, Boordcomputer, Esa, Gear indicator, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Handkappen, Handvatverwarming, Hoge windscherm, Middenstandaard, Model jaar 2016, Registrasiekosten occasion motorfiets 10 euro, Rijmodi, Tellerstand 20 000 km, Valbeugels, Zijkoffers
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde tweecilinder viertaktmotor |
Boring x slag | 82|75,6 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 12,0 : 1 |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 85|63|7500 |
Max. koppel | 83|5750 |
Koppeling | meervoudige natte platenkoppeling, mechanisch bediend. |
Versnellingsbak | 6 -klauwengeschakelde versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | 200 |
ABS | optie |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork. diameter 45 mm. Veeruitslag 230 mm. |
Vering achter | centraal geplaatste WAD. veeruitslag 215 mm. |
Remmen voor | Dubbele zwevende remschijven, diameter 300 mm, zwevende remklauwen met twee remzuigers |
Remmen achter | Enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende remklauw met een remzuiger |
Voorband | 90/90 - 21 54V |
Achterband | 150/70 - 17 69V |
Wielbasis | 1.578 |
Lengte | 2320 |
Breedte | 945 |
Hoogte | 1350 |
Zithoogte | 880 |
Drooggewicht | 191 |
Leverbare kleuren | Lightwhite Uni, Blackstorm Metallic, Ostgrau Metallic Matt |
Beschrijving | Uitdagingen? Nou en of! Compromissen? Nooit!
Dat is het motto van de nieuwe BMW F 800 GS - het sportiefste model van de GS familie. Deze machine zet de lange traditie van sportieve successen voort en overtuigt met een ongekende veelzijdigheid: op de weg en ver daarbuiten. Het is een ongekend veelzijdige Adventure van sportieve komaf.
Naast alle sportiviteit valt meteen het kwalitatief hoogwaardige design op. De nieuwe radiateurpanelen in galvano-look geven de F 800 GS een sterke premium uitstraling. Details als de GS type-aanduiding in het nieuwe stencilformaat onderstrepen de verwantschap met de R 1200 GS. En met twee verschillende stijlvarianten kun je jouw BMW F 800 GS nog individueler maken.
Ook voor de BMW F 800 GS is de optionele verlagingset leverbaar. In combinatie met de lage buddyseat is daarmee een zithoogte van 820 mm te bereiken - ideaal voor minder lange rijders en rijdsters.
Met het beproefde BMW Motorrad ABS standaard en het elektronisch verstelbare rijwielgedeelte ESA (Electronic Suspension Adjustment) en ASC (Automatic Stability Control) als optie rijd je niet alleen veiliger, maar vooral ook veel comfortabeler. |
| Dealerschappen: ZERO, BENELLI]CF MOTO]MOTO MORINI |
WELKOM BIJ HOFLAND MOTOREN
Woont u in de regio Amersfoort en bent u opzoek naar een motor? Dan bent u bij Hofland Motoren aan het juiste adres. Wij verkopen en repareren alle merken motoren. We zijn makkelijk te bereiken via de A28 afslag 8 & A1 afslag 13.
Bij ons vind u altijd tientallen sport-, naked-, en tourmotoren, maar daarnaast ook allroad- en offroad motoren.
En wij zijn dealer van Zero Motorcycles. Leverancier van hagel nieuwe elektrische motorfietsen.
In ons volledig vernieuwde kleding showroom vind u de best passende en de juiste stijl motorkleding, helmen, schoenen en laarzen. Altijd een ruime keus. Veilig, comfortabel en volgens de laatste mode trends. Onze kledingspecialist neemt graag de tijd voor u en helpt u bij het vinden van de juiste pasvorm en de juiste producten. Natuurlijk verkopen wij ook handschoenen, protectors, tassen en andere accessoires.
Wanneer u een motor koopt bij Hofland Motoren bent u er zeker van kwaliteit. Ons gepassioneerde team staat voor veiligheid, kwaliteit en service. Wij weten wat u beweegt en kunnen u optimaal adviseren bij de aankoop van een gebruikte of nieuwe motorfiets.
Wij adviseren u graag, maken een passende offerte, eventueel met inruil of financiering. En gunnen u de tijd om tijdens een proefrit uitgebreid kennis te maken met de stalen ros van uw keuze.
Voor meer informatie of vragen kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via 033 - 45 55 710 of per mail op info@hoflandmotoren.nl
 | Amersfoort, Utrecht |
 | 033-4555710 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken