Nieuwsbrief:

BMW  CE 02 - 2024

Garantie: Ja
149 Km
COSMIC BLACK
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
bmw - ce-02
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Op zoek naar een bijna nieuwe motorfiets? De BMW CE02 is een compacte, elektrische motorfiets die u overal snel en stijlvol naartoe brengt. Met slechts 149 kilometer op de teller is deze motor in uitstekende staat en klaar voor nieuwe avonturen.



Deze motor biedt een moderne rijervaring met alle voordelen van elektrisch rijden. Geen zorgen over benzinekosten of onderhoud van een verbrandingsmotor – gewoon opladen en rijden. De CE02 is ideaal voor stadsritten en korte afstanden.



Kom langs bij Motor Venray en ervaar zelf de kracht en het comfort van deze unieke BMW CE02. Maak een proefrit en ontdek hoe deze motor uw dagelijks vervoer kan transformeren.


Speciale uitvoeringen af fabriek:
0386 Handleiding nederlands
07A6 3 Year Warranty
08CA EU-uitvoering
0992 Sturing dealeruitvoering

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion