Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nette en goedlopende motorscooter. Banden zijn goed. Fijne motorscooter met topkoffer.
Afleveringsbeurt incl. 3 mnd garantie voor € 250,--.
- Bij Swinkels Motoren kunt u terecht voor verkoop, onderhoud en reparatie aan alle Japanse en Europese motormerken. Tevens is er een ruime collectie helmen, kleding en accessoires.
Wij hopen u snel te zien bij Swinkels Motoren, de occasion specialist van Tilburg!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Tweecilinder 4 tact |
Boring x slag | 79 mm x 79 mm |
Cilinder inhoud | 647 cc |
Comp. verhouding | 10.6:1 |
Kleppen | 4 kleppen DOHC |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 59 pk / 43 kW bij 7500 tpm |
Max. koppel | 66 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | Centrifugaalkoppeling |
Versnellingsbak | Automatisch |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | 175 km/u |
ABS | ja |
Frame | Stalen Tube |
Vering voor | USD Ø 40 mm |
Vering achter | eenzijdige swing arm |
Remmen voor | Enkele schijf 270 mm |
Remmen achter | 270 mm schijf |
Voorband | 120/70-ZR15 |
Achterband | 160/60-ZR15 |
Wielbasis | 1591 mm |
Lengte | 2155 mm |
Breedte | 790 mm |
Hoogte | 1378 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 231 kg |
Leverbare kleuren | Blauw Zwart |
Beschrijving | BMW C 650 GT
Blijf de stad de baas. Of laat de drukte ver achter u. De keus is aan u: met de nieuwe BMW C 650 GT maxi-scooter gaan al uw plannen op stijlvolle wijze uitkomen.
De kracht van de soepel draaiende 44 kW (60 pk) motor is met name op de langere afstanden een voordeel. Hier - en in vele andere rijsituaties - zult u de uitstekende handling en het hoge comfortniveau van de BMW C 650 GT waarderen. In de stad geeft de
C 650 GT u een heel nieuw gevoel van vrijheid en onafhankelijkheid. Van het rijwielgedeelte tot het fascinerende design: deze maxi-scooter toont zijn unieke karakter tot in de details. En dat alles met de grootste bagageruimte van zijn klasse en uitstekende bescherming tegen weer en wind.
De maxi-scooter levert indrukwekkende prestaties met alleszins lage verbruikscijfers. LED dagrijverlichting - een baanbrekend veiligheidsfeature - is alleen bij
BMW Motorrad verkrijgbaar. Slimme details als een in de zijstandaard geïntegreerde parkeerrem, het elektrisch verstelbare windscherm en centrale vergrendeling zijn innovaties waar u enthousiast over zult zijn. En het uitgebreide optie- en accessoireprogramma rondt de nieuwe mogelijkheden van deze maxi-scooter van premiumklasse af.
De nieuwe BMW C 650 GT - een geheel nieuwe beleving van vrijheid. |
Welkom bij Swinkels Motoren Tilburg.
Swinkels Motoren heeft een ruim aanbod in gebruikte motoren van de merken BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
 | Tilburg, Noord-Brabant |
 | 013-5431440 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken