Nieuwsbrief:

BMW  C 400 X - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
RACING RED (ROOD METALLIC)
bmw - c-400-x
bmw - c-400-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: dec. 2018 - 2025
Modelcode: K09
Typenummer: 0C31

Technische informatie
Koppel: 35 Nm
Transmissie: Automaat
Tankinhoud: 13 liter
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 139 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp beleeft u rijplezier in al zijn vormen. Of het nu gaat om een BMW, MINI of BMW Motorrad – wij bieden één van de grootste selecties van Nederland. Van de iconische MINI Cooper met zijn onmiskenbare go-kart feeling, tot de sportieve BMW M-modellen en avontuurlijke GS-motoren: bij ons vindt u precies wat bij uw rijstijl past. Als oudste BMW-dealer van Nederland én nog altijd een familiebedrijf sinds 1909, staan wij bekend om onze persoonlijke service en vakmanschap. Maak een vrijblijvende proefrit, ontdek ons ruime aanbod online of vraag direct een passend (inruil)voorstel aan. Met 13 Dusseldorp-vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Barendrecht, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle is er altijd een team in de buurt dat u persoonlijk welkom heet.
Opties en Accessoires:
Anti diefstal alarm (0603), Keyless Ride (0193), Verwarmbare buddyseat (0518), Verwarmbare handvatten (0519), Anti Blokkeer Systeem, Bluetooth, Dagrijverlichting (0202), Elektronisch Stabiliteits Programma, Fabrieksgarantie, LED-koplamp (0192), LED achterlichten, LED koplampen, Middenstandaard, Multimedia-voorbereiding, Stijlvariant Passion (045A), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Dusseldorp Motorrad Den Haag
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion