Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 702 - 2023

Garantie: Ja
700 Km
Grijs
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben je op zoek naar een avontuurlijke motor die comfort en betrouwbaarheid combineert met een stoer uiterlijk? Dan is deze Benelli TRK 702 uit 2023 misschien wel jouw perfecte match op de weg! Deze motor is nieuw door ons verkocht en verkeert in uitmuntende staat. Met slechts 700 kilometer op de teller is hij nog zo goed als nieuw – de eerste onderhoudsbeurt is reeds uitgevoerd, dus je kunt direct zorgeloos op pad.

De TRK 702 staat bekend om zijn krachtige 698cc parallel-twin motorblok, die zowel op binnenwegen als op snelwegen uitstekend presteert. Deze uitvoering is extra compleet uitgerust met een aantal fijne extra’s die je rijcomfort naar een hoger niveau tillen:



Handvatverwarming – voor warme handen tijdens koudere ritten


Zadelverwarming – zodat ook langere ritten comfortabel blijven


Hoge getinte GIVI tourruit – biedt uitstekende windbescherming, ideaal voor tourritten



Deze Benelli is niet alleen technisch in topstaat, maar ziet er ook nog eens geweldig uit. De combinatie van het robuuste design, de comfortabele rijpositie en de moderne uitrusting maakt deze motor een ideale keuze voor zowel woon-werkverkeer als lange avontuurlijke tochten.

Ben jij de nieuwe eigenaar die deze motor zoekt? Kom gerust langs voor een bezichtiging of proefrit. Wij vertellen je graag alles over deze TRK 702 en de mogelijkheden voor inruil en financiering.
  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion