Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 125 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
  • MAAKT A1 GROOTS!
    "Pure stijl en plezier, geconcentreerd in een makkelijke en toegankelijke motorfiets"

    Dit is het concept achter de nieuwe Leoncino 125, een motorfiets die is gemaakt om te voldoen aan de behoeften van de nieuwste generatie motorrijders. De Leoncino 125 is namelijk zeer geschikt voor beginnende motorrijders door zijn wendbaarheid en gebruiksvriendelijke rijeigenschappen.

    Bij het ontwerpen van de 125 serie is trouw gebleven aan de bekende Leoncino vorm; de boog. Deze is terug te vinden in de moderne koplamp en het ontwerp van de tank waardoor de kracht, dynamiek een authentieke stijl van de motor wordt versterkt.

    SOEPELE EN ZUINIGE ÉÉNPITTER
    Benelli heeft speciaal voor de 125 serie een nieuw blok ontwikkeld. De 125cc metende, vloeistofgekoelde ééncilinder heeft een SOHC ontwerp met 4 kleppen. De EFI-mapping zorgt in combinatie met een groot 28 mm gasklephuis voor een soepele motorloop en directe gasresponse.

    De berijder kan rekenen op 10 Nm bij 8500 omwentelingen. Verder doortrekken levert 12,8 pk (9,4 kW) op bij 9500 omwentelingen. Bij een economische rijstijl kan een verbruik behaald worden van 2,2 liter per 100 km!

    De trefzekere 6-bak in combinatie met assist&slipper koppeling maken het verhaal compleet.

    MODERN DESIGN, MODERNE TECHNIEK
    Bij het ontwerpen van de 125 serie is trouw gebleven aan de bekende Leoncino vorm; de boog. Deze is onder andere terug te vinden in de moderne full-LED koplamp en de lijnen op de benzinetank. Het dashboard van de Leoncino 125 is een volledig digitaal LCD-dashboard waardoor alle noodzakelijke informatie in alle omstandigheden af te lezen is.

    Het stalen trellis frame is ontwikkeld om perfect te integreren met het ontwerp van de motor en daarbij maximale stijfheid te bieden. Samen met een 35mm upside-down voorvork en centrale monoschokbreker achter zorgt dit voor optimale wendbaarheid en handling op de weg. 

    De leeuw heeft een speciale plek en staat met trots op het voorspatbord, zoals gebruikelijk was op de historische motorfietsen van Benelli.

     
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Financiering op al onze motorfietsen is mogelijk en al onze motoren worden standaard afgeleverd met een 10 daagse ALL-RISK verzekeringsdekking!

    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
3 jaar garantie, A2 motorfiets, Cbs, Led-verlichting




Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion