Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 125 - 2025

€ 3.750,- € 4.399,-
Garantie: Ja
Nieuw
Green
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
benelli - leoncino-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Van € 4499 voor € 3750 zolang de voorraad strekt en enkel op vooraad modellen.

"Pure stijl en plezier, geconcentreerd in een makkelijke en toegankelijke motorfiets"

Dit is het concept achter de nieuwe Leoncino 125, een motorfiets die is gemaakt om te voldoen aan de behoeften van de nieuwste generatie motorrijders. De Leoncino 125 is namelijk zeer geschikt voor beginnende motorrijders door zijn wendbaarheid en gebruiksvriendelijke rijeigenschappen.

Bij het ontwerpen van de 125 serie is trouw gebleven aan de bekende Leoncino vorm; de boog. Deze is terug te vinden in de moderne koplamp en het ontwerp van de tank waardoor de kracht, dynamiek een authentieke stijl van de motor wordt versterkt.

Benelli heeft speciaal voor de 125 serie een nieuw blok ontwikkeld. De 125cc metende, vloeistofgekoelde ééncilinder heeft een SOHC ontwerp met 4 kleppen. De EFI-mapping zorgt in combinatie met een groot 28 mm gasklephuis voor een soepele motorloop en directe gasresponse.De berijder kan rekenen op 10 Nm bij 8500 omwentelingen. Verder doortrekken levert 12,8 pk (9,4 kW) op bij 9500 omwentelingen. Bij een economische rijstijl kan een verbruik behaald worden van 2,2 liter per 100 km! De trefzekere 6-bak in combinatie met assist&slipper koppeling maken het verhaal compleet.

Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.

Wim en Kevin Zielman

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion