Nieuwsbrief:

APRILIA  TUAREG RALLY 660 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
aprilia - tuareg-rally-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DE OFF-ROAD ZIEL VAN DE TUAREG
DE ONVERSLAANBARE KONINGIN VAN AFRIKA IS EINDELIJK BESCHIKBAAR.

In vervolg op het succes van het Tuareg Racing project komt de Aprilia Tuareg Rally, een ongegeneerde afgeleide van de raceversie die tot Koningin van Afrika werd gekroond in de Africa Eco Race. De nieuwe maatstaf op het gebied van tweecilinders is klaar om de meest uitdagende offroadroutes te domineren.

De Aprilia Tuareg Rally is verkrijgbaar in dezelfde opvallende replica kleur van de motor waarmee Jacopo Cerutti de legendarische Dakar-finishlijn als eerste passeerde. De vork, velgen en het stuur, ontworpen voor de zwaarste Enduro-ritten, zijn allemaal afgewerkt in een sportief geanodiseerde gouden kleur, terwijl de taps toelopende lijnen, een versterkt aluminium carter en een nieuw hoog spatbord het compromisloze off-roadkarakter van de motorfiets benadrukken. Het zadel en stuur zijn verhoogd om meer controle te bieden tijdens het rijden in staande positie op bijzonder extreme stukken.

De Aprilia Tuareg Rally biedt een snelle en responsieve gasrespons, perfect om hindernissen in het terrein te overwinnen. De SC Project-uitlaat, die speciaal voor de Rally is ontworpen, is gemaakt van titanium en heeft een eindkap in racestijl met een 60 mm uitlaat, waardoor de prestaties en het geluid worden verbeterd en het totaalgewicht van de motorfiets in rijklare toestand wordt teruggebracht tot slechts 199 kg. Met vier rijmodi - Urban, Explore, Off-Road en Individual - kun je alle belangrijke elektronische APRC-parameters aanpassen, afhankelijk van of je op zoek bent naar maximale rijprecisie of de volledige kracht en agressie van de motorfiets wilt benutten.

De Aprilia Tuareg Rally is uitgerust voor de meest uitdagende off-road omstandigheden, dankzij zware spaakwielen met smalle Ergal velgen, een verstevigde aluminium skidplate en noppenbanden met binnenbanden. De volledig instelbare Kayaba vering biedt 240 mm veerweg, de beste onder de tweecilindermotoren, en is voorzien van lineaire veren met constante veerweg die de rijeigenschappen op ruw terrein verbeteren en statische vering verminderen, waardoor de motor meer hoogte krijgt.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lowlands Biker Store
Katwolderweg 3
Zwolle
Plan de route
038 4211701
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion