Nieuwsbrief:

APRILIA  TUAREG 660 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De prachtige nieuwe Aprila Tuareg 660 E5+ in de kleur Hailstorm White

Wendbaar, krachtig en klaar om elk obstakel te overwinnen met het gewicht van een enduro en de veelzijdigheid van een adventure. De Aprilia Tuareg wordt aangedreven door een paralleltwin met een sportief karakter, gekoppeld aan vering met lange veerwegen en tubeless spaakwielen. Het geheim van zijn ontdekkingsinstinct schuilt in de algehele balans van efficiënte technologie en een ongeëvenaard chassis.

De Aprilia Tuareg is ontstaan uit een rijke off-road roots: licht, functioneel, prestatiegericht, intuïtief. Het ontwerp, omkaderd door de legendarische drieledige koplamp, heeft een elegante, taps toelopende bovenbouw. Elk detail is ontworpen om kracht en energie over te brengen, van de strakke lijnen tot de gedurfde kleurstelling met rood frame en tweekleurig zadel. Kleuren die een samensmelting met de natuur oproepen en de kracht van de elementen vrijgeven.

De vloeistofgekoelde, Euro 5+  viertakt paralleltwin levert 80 pk bij 9.250 tpm, voor een perfecte balans tussen vermogen en controle op alle soorten terrein. De 52 mm gasklephuizen garanderen prestaties bij alle toerentallen, daarnaast reduceert de generator de massatraagheid, wat het reactievermogen verbetert en zorgt voor een directe en krachtige acceleratie.

De elektronica van de Aprilia Tuareg combineert controle en prestaties. Het APRC-pakket, dat is afgesteld op asfalt en offroad-ondergronden, bevat vernieuwde motormappings die de gasrespons en reactie verbeteren. Bestuurders hebben elk aspect onder controle dankzij een gebruiksvriendelijk 5 inch TFT-display dat de helderheid automatisch regelt op basis van de lichtomstandigheden. Door de integratie met het Aprilia MIA accessoire verandert het display in een echt connectiviteitscentrum, met navigatie, oproepen en muziek altijd binnen handbereik, zonder af te leiden van het rijden.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion