Nieuwsbrief:

APRILIA  SHIVER 750 - 2011

Garantie: Ja
28155 Km
Zilver, wit, rood
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
aprilia - shiver-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze Aprilia Tour komt uit 2011, werd geleverd van 01-05-2010 tot 31-12-2015. Deze motorfiets is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 750 cc.

Bouwjaar : 2011
Tellerstand: 28155km

2 originele sleutels
skidplate
Wheelstriping
Verbeterde radiateur 
Radiateur beschermer
Korte hendels
Windschermpje
Mooiste kleurstelling
Nette staat.

Slijtage delen in goede staat, start direct en stuurt en rijdt goed!

Prijs €4690.- incl 1 maand gratis verzekering ( dekking naar keuze).
Inruil? Ja graag!

  • Garantie is mogelijk in overleg.  Net niet genoeg geld, of liever een deel financieren? Geen enkel probleem. Snel geregeld via numotorrijden.nl of via de website van motoroccasion en via de betreffende advertentie op het kopje betaalgemak te klikken. Vragen? Bel!

    Voor vragen of het maken van een afspraak kun je gerust bellen met tel 06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion