Nieuwsbrief:

APRILIA  NA 850 MANA - 2008

Garantie: Nee
33669 Km
Zwart
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
aprilia - na-850-mana
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: Aprilia Mana 850 – Comfort, stijl en technologie in perfecte harmonie
Ben je op zoek naar een motor die het comfort van een toermachine combineert met de souplesse en sportiviteit van een naked bike? Zoek niet verder! Deze Aprilia Mana 850 uit 2008 is afkomstig van de eerste eigenaar en verkeert in uitstekende staat, met slechts 33.669 kilometer op de teller. Een unieke machine die zowel beginners als ervaren rijders veel plezier biedt.
✅ Wat maakt deze Mana 850 bijzonder?



Motorblok: 839,3 cc 90° V-twin, vloeistofgekoeld


Vermogen: ca. 76 pk (56 kW) bij 8.000 tpm


Transmissie: geavanceerde Continu Variabele Transmissie (CVT) met drie rijmodi:



Sport – maximale prestaties en directe respons


Touring – comfortabele gasrespons en zuiniger verbruik


Rain – veiligheid en grip onder natte omstandigheden




Daarnaast kun je handmatig schakelen met de voetschakelaar of de paddle shifters op het stuur – een unieke ervaring!


ðŸ› ï¸ Recent onderhoud (klaar om te rijden):



Nieuwe voorvorkkeerringen


Nieuwe voor- en achterband


Verse motorolie + oliefilter



Je rijdt dus weg op een volledig onderhouden motorfiets, zonder onverwachte kosten.
ðŸï¸ Extra kenmerken:



Versnellingsindicator in het digitale dashboard


Fraaie naked-styling met Italiaanse flair


Royale buddyseat, ideaal voor zowel solo als duo gebruik


Stabiele en comfortabele wegligging, perfect voor woon-werkverkeer én toerritten


 

Deze Aprilia Mana 850 is niet alleen technisch bijzonder door zijn CVT-systeem en rijmodi, maar ook visueel aantrekkelijk en zeldzaam op de markt. Perfect voor de motorrijder die nét even iets anders zoekt.

Benieuwd naar een proefrit of meer info? Neem gerust contact op. Dit is jouw kans om een unieke, betrouwbare motor te bezitten die je elke rit weer laat glimlachen.
  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion